Kas sa teed A/B teste oma müügilehtedele? Testimine on lihtne, kiire ja ka fun. Ei ole ühtki põhjust, miks seda mitte teha.

Minu viimases A/B testis T1Q müügilehel tõstsin ühe testiga tulemusi 147% ehk rohkem kui kahekordistasin need. Lehe sisu jäi 98% samaks (paar asja lisaks), muutus peamiselt disain.

Kui ma poleks testinud, teeksin täna rohkem kui 2x vähem müüki. Tahad 2x enam müüa? Testi. Mina kasutasin testi sooritamiseks Website Optimizerit.

Siin vana versioon:

Siin uus, võitev versioon:

 


Saan palju küsimusi teemal “kuidas alustada?”, “mida peaksin tegema?”, “tahan luua internetiäri, aga ei oska pihta hakata”. Kui ma peaksin täna nullist alustama – stsenaariumis, kus mul poleks mingit veebi, postiloendit, Facebooki lehte jne ja keegi ei teaks, kes ma olen  – siis ma jälgiks just seda kava.

Ma alustaks endiselt informatsiooniäris, sest seda on kõige lihtsam, odavam ja mugavam üles ehitada. See võimaldaks mul ka elada soovitud asukohavaba elustiili.

Loe edasi →

Käivitasin paar nädalat tagasi uue teenuse Videoraamatud ja tegelen sõna levitamisega selle vinge projekti kohta. Igasugused promod ja kampaaniad on hea võimalus õppimiseks ja testimiseks. Selles postituses jagan kahte tähelepanekut, mida ühes kampaanias tegin.

Esimene tähelepanek

Loe edasi →

hand-tools-list-importantInternet on täis tööriistu ja vahendeid, mille abil saab oma veebilehte paremaks muuta, mõõta asju ja tuunida. Annan siin väikese ülevaate tasuta vahenditest (mõned “tasuta” vahendid on tasuliste vahendite piiratud tasuta paketid).

1. 5 Second Test

Loe edasi →

google-website-optimizerKuidas panna oma veebileht müüma? Kas see peaks olema sinine või punane? Menüü üleval või paremal? Üks tootepilt või neli? Millise hinnaga teeniks enim raha? Suurem osa ettevõtjaid panevad lihtsalt huupi: lasevad endale kujundada mingi veebilehe ning see jääbki selliseks aegade lõpuni (kuni mitmete aastate pärast tehakse täiesti uus, mis sama moodi seisma hakkab). Mida see reaalselt tähendab on see, et raha jäetakse lihtsalt lauale vedelema. Loe milliseid testimise kaasuseid tahad, veenvad tõendid on igal pool, et läbi testimise võid müüginumbreid tõsta mitmeid kordi.

Ühes hiljutises uurimuses Ühendriikides toodi välja, et seal ei testi oma veebilehte 76.7% e-kauplejatest. Eesti ma usun, et see näitaja on veelgi kehvem, üle 90%. Kasutajatelt ja sõpradelt tagasiside küsimine veebilehe kohta on kindlasti hea mõte, aga põhineb siiski subjektiivsetel arvamustel, mis ei pruugi kokku langeda keskmise kliendi eelistustega. Oma mõtete ja tagasiside najal võid kokku panna algversiooni, aga siit edasi pole mõtet enam ennustada – testimine näitab täpselt ära, et mis müüb paremini.

Loe edasi →

Canonical URL by SEO No Duplicate WordPress Plugin

Page optimized by WP Minify WordPress Plugin