Ma olen varem kaks korda teinud aasta lõpus kokkuvõtteid, et millised olid mingi aasta parimad raamatud (minu poolt loetutest). 2008 aasta top 5 on siin (kui neid raamatuid lugenud veel pole, siis tee seda – nad pole sugugi aegunud)  ja 2006 esikolmik siin.

Sel korral panen siia kirja minu lugemissoovitused selle aasta üllitistest. Järjekord pole oluline.

powimage1Pow! Right Between the Eyes: Profiting from the Power of Surprise (Andy Nulman)
Üllatusturundus on see, et mis teeb haigutavast kliendist (”ja mis siis?”) särasilmse ostja, kelle huulilt vallandub “vau!”. Nii väikesetel kui suurtel ettevõtetel on üha enam vaja viise ja taktikaid, kuidas inspireerida küünilisi, igavlevaid kliente, kes iga päev puutuvad kokku selle sama vana jamaga. Üllatus on palju komplitseeritum ja nüansirikkam teema kui võiks arvata, ja autor avab seda teemat rikkalike näidetega.

free-chris-anderson-thumb-300x445-90541Free: The Future of a Radical Price (Chris Anderson)
Kõige parem hind on tasuta. Kui sinu toode on tasuta ja konkrendid küsivad selle eest raha, siis valitsed turgu. Aga mis moodi saavad siis tooted ja teenused tasuta olla? Kust see raha tuleb? Siit raamatust saab hulgimi turundusideid ja inspiratsiooni ärimudeliks.

what-would-google-do-coverWhat Would Google Do? (Jeff Jarvis)
Mida on ettevõtjatel õppida Google käest? Kuigi Google dimensioonid on juba midagi muud ja startupide tegelastel võib olla raske samastuda, saab siit raamatust inspiratsiooni oma ärimudeliks, turunduseks ja ärimõtlemiseks kamaluga.

2009110914141_crushitCrush It!: Why Now is the Time to Cash in on Your Passion (Gary Vaynerchuck)
Sotsiaalmeediast ilmus 2009 aastal mitmeid häid raamatuid – nagu ka näiteks The Whuffie Factor ja Trust Agents, aga Gary V oma oli isiklikult kõige inspireerivam. Selle raamatu konkreetne how-to pool on natuke kesisem kui teistel mainitud raamatutel, aga see-eest avab see kõige paremini sotsiaalse meedia võimalusi: igaühel on võimalik (ilma suure rahakotita) saavutada edu internetis – tänu sotsiaalsele meediale, kõikevõitvale kirele ja suurele tööle.

Isiklikul tasandil oli minu jaoks suurimaks paradigma-muutvaks raamatuks hoopis varem ilmunud The Power of Full Engagament, millest kirjutasin siin.

Millised olid sinu parimad lugemised 2009 aastal?


fullengagementMe elame digitaalsel ajastul. Meie elurütm on kiire, pidevalt on vaja midagi teha, kuhugi jõuda, seda ja teist korda saata, miljon emaili läbi lugeda. Kiire reaktsioon on rohkem väärtustatud kui läbimõtlemisaeg. Sageli me läheneme probleemidele pealiskaudselt, tegeledes paljude ülesannetega, aga harva ühe asjaga pühendunult. Me jookseme läbi oma elu ilma aega maha võtmata, et mõelda, kes me tegelikult oleme või mida me tegelikult tahame. Me oleme kui energiajänkud.. rapsime siia ja sinna, ise samal ajal vaikselt tühjaks tiksudes.

Enamik meist proovib anda endast parimat. Kui elu poolt esitatavad nõuded on liiga suured, me hakkame tegema valikuid, mis aitavad meil päevast läbi saada, aga võtavad tollimaksu ülejäänud elult. Me magame liiga vähe tunde, neelame alla kiiretoite ja majoneesisalateid, ammutame energiat kofeiinist, lõõgastume alkoholiga. Lisa siia pinged töökohal ja kodus ning muutume kärsituks, kiiresti vihastuvaks, rahulolematuks ning meie võime pikaajalist tähelepanu pöörata vaid ühele teemale muutub raskeks.

Loe edasi →

Canonical URL by SEO No Duplicate WordPress Plugin

Page optimized by WP Minify WordPress Plugin