Nüüd kus YouTube saab rohkem päringuid kuus kui Yahoo peaks iga turundaja mõtlema rohkem videoturunduse peale. Seda eriti, kui sinu toode on suunatud eelkõige nooremale sihtgrupile, kelle jaoks videoformaat on eelistatuim. Eestis seda ei tee peaaegu keegi veel, seega paljudel oma nishis esimese tulija eelis ka.

Ma ise just ühe oma uue projektiga panen sellele palju rõhku ja katsetan, mis töötab ja mis mitte. Üks hea leid, millest tahtsin teada anda on vahend nimega TubeMogul.

Kuigi YouTube on kaugelt populaarseim videoportaal, pole see sugugi ainus. Leidub teisi väga häid, mõned laiaotstarbelised nagu YouTube (Daily Motion, Metacafe jt) ja mõned on mingi nishi valinud nagu StupidVideos või Howcast. Turundades inglise keelsele sihtgrupile (kuigi ka eestlased kasutavad erinevaid) oleks väga rumal keskenduda vaid ühele videosaidile, kui võiks korraga püüda kliente paljudes erinevates.

Paljude analoogsete tasuliste teenuste seas on ka täiesti tasuta väga vinge teenus nimega TubeMogul, mis laeb sinu video ise üles rohkem kui kümnesse videosaiti korraga. Muidugi on sinul täielik kontroll video pealkirja, tagide ja muu vajaliku üle. Lisaks kõigele pakub see analüütikat – saad ühest kohast jälgida iga oma video perfoormansit (vaatamiste hulk jmt) igas erinevas saidis.

Kui keegi on aktiivselt videoturundust kasutanud, siis võiks kommentaaridesse lisada oma häid kogemusi. Ma teen kindlasti mingi summeeriva postituse tulevikus oma isiklikust kogemusest.


Canonical URL by SEO No Duplicate WordPress Plugin

Page optimized by WP Minify WordPress Plugin