kauoAjalugu on näidanud, et teatud laadi tooteid ja teenuseid on alati lihtsam müüa kui teisi. Kui sa soovid arendada uusi hüviseid, aga pole veel otsustanud, siis leiad siit loetelust ehk inspiratsiooni. Neid viite asja sa võid kasutada ka turundussõnumites, müügitekstides, rõhutada primaarsete kasudena.

Mis need siis on?

  1. Aita inimestel rohkem raha teha
  2. Aita inimestel rohkem aega säästa
  3. Aita inimestel vältida  tegelemist asjadega, millega neile ei meeldi tegeleda (ehk tee nende elu lihtsamaks)
  4. Aita inimestel raha kokku hoida
  5. Aita inimestel enda suhtes rahulolevam olla

Need on kasud, millest inimesed kõige kiiremini ja lihtsamini aru saavad. Näiteks kui sa püüad müüa siniseid paberist liblikaid, siis see on palju keerulisem kui näiteks liikmelisust klubisse, mille liikmena saad igast allahindlusi.

Edu uute teenuste ja toodete loomisel!


Canonical URL by SEO No Duplicate WordPress Plugin

Page optimized by WP Minify WordPress Plugin