Vastus: teistel veebilehtedel. Mitte sinu omal.

Mis see sinu jaoks tähendab?

1. Inimesed on harjunud kasutama teatud stiilis veebilehti. “Uudse” ja “teistmoodi” lahenduse tegemine võib sulle näkku lennata ja su vastu töötada. Inimestele ei meeldi mõelda ega sinu pärast ringi harjuda.

Alumises näites tehti uut tüüpi menüü. Kui tahad teada, mis mingi numbri taga peidus, pead kursori esmalt sinna liigutama ja siis seesam avaneb. #fail

2. Kui su veeb näeb välja nagu iga teine veeb, võid halli massi sisse ära kaduda.

Sinu ülesanne on välja mõelda eristuv lahendus, mille kasutamine on siiski ilmselge ja ei nõua ringiharjumist. Jõudu tööle.


Loetavus on ülioluline. Ka kõige paremate artiklite kirjutamisest pole tolku, kui keegi taha seda lugeda. Mida lihtsam ja pingutusevabam on mingi teksti lugemine, seda rohkem saab loetud. Kirjutad sa ju ikka selleks, et keegi seda loeks ka?

Näiteks kes viitsiks seda juttu läbi lugeda? Halb loetavus.

Loe edasi →

Veebikujundus on eduka internetimüügi olulisimaid komponente. Visuaal loob või hävitab mainet ja võib otsustada kogu su edu. Siin 10 soovitust, mis sinu šansse eduks parandavad.

1. Vormi kujundus

Loe edasi →

Eyetrackinguks nimetatakse protsessi, kus mõõdetakse pilgu liikumist (kuhu sa vaatad) võrreldes üldise pea asendiga. On olemas vastavad seadmed, mis suudavad silmade liikumist jälgida, need andmed üles kirjutada ning neid analüüsida. Eyetrackingut kasutatakse nii visuaalsete süsteemide loomisel, tootearenduses kui psühholoogias. Mõte ikka siis selles, et uurida mis tõmbab inimese pilku ja mis mitte. Väga palju kasutatakse seda veebilehtede uurimises, et aru saada kuidas kasutajad veebilehti kasutavad, mis nende tähelepanu haarab ja mis mitte. Selles postituses katan mõned internetiturundajatele vajalikud tulemused, mis vastavatest uuringutest välja tulnud.

1. Inimesed vaatavad Googlest peamiselt vaid paari esimest otsingutulemust

Loe edasi →

Canonical URL by SEO No Duplicate WordPress Plugin

Page optimized by WP Minify WordPress Plugin