Siin on video mu pecha kucha stiilis (20 slaidi, 20 sekundit slaidi kohta) ettekandest, mida tegin Best Internet ’09 internetiturunduse aastakonverentsil. Kohapealse SMS-hääletuse tulemusena tunnistati see päeva paremuselt teiseks ettekandeks 18 esineja seas.

Ülejäänud ettekandeid saab vaadata siit (esimene blokk) ja siit (teine blokk).


toodeTurunduse eesmärk on juhtida potentsiaalsete klientide tähelepanu toodetele ja teenustele. Kuidas seda teha? Esmane reaktsioon on ikka see, et tuleks reklaami osta ja hästi palju karjuda, et tule vaata meie tooteid. Ehk mõni möödakäija paneb tähele ja teeb kähkuka ehk ostabki kohe. Reaalsus on see, et väga vähesed. See ei ole jätkusuutlik strateegia. Sul ei ole nii palju raha, et pidevalt pasundada. Ma olen sellest kirjutanud mitu korda, aga ma tunnen, et pean veel (saan liiga palju kirju küsimustega, kust kumab läbi eksiarvamus sellise turunduse töötamisest).

Parim viis oma toodele-teenustele tähelepanu tõmmata on see: anna ära midagi väärtuslikku (tasuta), et müüa sellega seotud asju.

Loe edasi →

quickietipsKuidas toimib müügi tegemine internetis? Muidugi käib see nii, et inimene surfab netis, näeb kuskil mu reklaami ja klikib sellele. Minu veebilehel avastab ta toote/teenuse, mida ma müün ning sooritabki ostu.

On ju nii? Paraku mitte. See on aga levinud eksiarvamus internetiturunduse toimimise kohta. Internet on justkui selline unistuste maa, kus asjad ei käi nii nagu “päris” maailmas. Kui internet oleks naine, siis arvamus oleks, et tänaval temaga esimest korda kohtudes on ta kohe valmis sinuga kähkukat tegema. Päris maailm nii ei toimi ja sama lugu on ka internetiturundusega.

Loe edasi →

Canonical URL by SEO No Duplicate WordPress Plugin

Page optimized by WP Minify WordPress Plugin