hand-tools-list-importantInternet on täis tööriistu ja vahendeid, mille abil saab oma veebilehte paremaks muuta, mõõta asju ja tuunida. Annan siin väikese ülevaate tasuta vahenditest (mõned “tasuta” vahendid on tasuliste vahendite piiratud tasuta paketid).

1. 5 Second Test

Loe edasi →

Internetis on sinu müügimeheks sinu veebileht. Nii nagu me ei usalda kaltsakast müügimeest, ei usalda me ka kehva kujundusega veebilehte. Kõige olulisem kriteerium ühe veebidisaini juures on see, et see ei riivaks silma. Kui see on olemas, on suur samm juba tehtud. Vaatame aga veel 7 nõuannet, mis veebidisaini juures rakendades sinu müügitulemusi ehk conversion rate’i oluliselt tõstavad.

1. Vastused 3 sekundi jooksul

Loe edasi →

google-website-optimizerKuidas panna oma veebileht müüma? Kas see peaks olema sinine või punane? Menüü üleval või paremal? Üks tootepilt või neli? Millise hinnaga teeniks enim raha? Suurem osa ettevõtjaid panevad lihtsalt huupi: lasevad endale kujundada mingi veebilehe ning see jääbki selliseks aegade lõpuni (kuni mitmete aastate pärast tehakse täiesti uus, mis sama moodi seisma hakkab). Mida see reaalselt tähendab on see, et raha jäetakse lihtsalt lauale vedelema. Loe milliseid testimise kaasuseid tahad, veenvad tõendid on igal pool, et läbi testimise võid müüginumbreid tõsta mitmeid kordi.

Ühes hiljutises uurimuses Ühendriikides toodi välja, et seal ei testi oma veebilehte 76.7% e-kauplejatest. Eesti ma usun, et see näitaja on veelgi kehvem, üle 90%. Kasutajatelt ja sõpradelt tagasiside küsimine veebilehe kohta on kindlasti hea mõte, aga põhineb siiski subjektiivsetel arvamustel, mis ei pruugi kokku langeda keskmise kliendi eelistustega. Oma mõtete ja tagasiside najal võid kokku panna algversiooni, aga siit edasi pole mõtet enam ennustada – testimine näitab täpselt ära, et mis müüb paremini.

Loe edasi →

ladderIkka ja jälle minu käest küsitakse: Kuidas ma saaksin oma veebilehe kaudu rohkem müügikontakte? Kuidas oma veebileht müüma panna? Vastus sellele küsimusele muidugi hõlmab palju erinevaid tahke, sõltub veebilehest ja äri valdkonnast, aga teatud sammud on universaalsed. Selles postituses vaatame 3 sammu, mis garanteeritult tõstavad iga veebilehe tulemuslikkust. Nende sammude tuum seisneb kasutajakesksuses ja suunamises.

1. Kas see on mulle?
Kui kasutaja maandub su lehele, siis teadlikult ja alateadlikult soovib kasutaja saada vastuseid järgmistele küsimustele: Kas see minule? Mis ma siin teha saan? Kuidas see mulle kasulik on? Kui pole võimalik saada vastuseid nendele küsimustele loetud sekundite jooksul, siis enamik kasutajaid kas lahkub kohe või vähemalt mingisugust kontakti loomata.

Loe edasi →

Kes on jälginud USA korvpalliliigat NBA see on kursis, et iga aasta toimub kõige potentsiaalikamate ülikooli tasemel korvpallurite värbamine (draft) profiliigasse. Miljonid dollarid on kaalul, iga meeskond püüab värvata järgmist Michael Jordanit. Meeskondadel on teatud järjekord, kes saab esimesena valida mingit mängijat, kes teisena jne. Noormängija, kes valitakse esimesena on siis kõige atraktiivsem, järgmisena valitakse see, kes on näidanud paremuselt teist potentsiaali ja nii edasi. Kaks majandusteadlast (Barry Staw ja Ha Hoang) jälgisid mängijate karjääri 5 aasta jooksul ning nende värbamise järjekorranumbri mõju karjääri. Selgus, et see on karjääri üks kõige tähtsamaid mõjureid. See kui palju mänguaega platsil mingi mängija sai oli otseselt seotud sellega mitmendana see mängija valiti.

5 aasta jooksul kui mängija peaks saama end igast kandist tõestada ning see, mitmendana ta värvati noormängijate nimistust ei tohiks enam mingit rolli mängida. Paraku pole see nii. Uuring näitas, et mänguaeg on otseses sõltuvuses värbamise järjekorrast kogu 5 aasta vältel. Iga järgmine värbamise järjekorranumber vähendas mängija mänguaega keskmiselt 23 minutit. Lisaks sellele viimaste hulgas valitud mängijaid vahetati teistesse meeskondadesse palju rohkem ja üleüldse lõpetasid nad oma mängijakarjääri varem. Esimeses ringis värvatud palluritel oli keskmiselt 3.5 aastat rohkem mängijakarjääri.

Loe edasi →

Canonical URL by SEO No Duplicate WordPress Plugin

Page optimized by WP Minify WordPress Plugin