Villu Parvetil on uus äri – väljapressimine ja naiivitaride tüngamine (tegelikult vist ikka vana äri).

Skeem: registreeritakse sinu nimega .com domeen ja siis üritatakse sulle seda müstilise hinnaga maha parseldada. Kogu operatsioon käib ettevõtte nimega Last Icon alt, mille asukohaks mägitud Narva mnt 7, Villu endine rendikorter (kus ta väidetavalt lõhkus omaniku nõusolekuta seinad maha).

Eellugu: aastal 2004 soovitas Villu Parvet Ekke Lainsalul registreerida ekkelainsalu.com “kuna keegi võib selle endale regada, ja siis ei saa seda kätte” ja Ekke lasi heauskselt Villul toimetada, kuna oli tollal CMA klient (veebimajutus + veebikujundus). Täna tundub, et vahepeal oli domeen aegunud ja uuesti registreeritud aastal 2009. Registreerijaks domeenil Comprotector.

Loetud päevad tagasi võttis Ekke Lainsaluga ühendust firma Last Icon, mis pakkus talle võimalust saada ühe teise firma käest – Comprotector – kätte ekkelainsalu.com ja myygiproff.com, seda muidugi kopsaka summa eest. Huvitav “kokkusattumus” on aga see, et abistava firma Last Iconi telefoninumber on täpselt sama, mis Comprotectori oma. Ja mõlema number on sama, mis Villu veebifirmal CMA.

Toon siinkohal Ekke Lainsalu nõusolekul tema kirjavahetuse Villu või tema kamraadidega.

Kirjavahetus. Minu märkused punaselt.

Esimene kiri:

Lgp Ekke Lainsalu

See on automaatne teade seoses domeeni ekkelainsalu.com pikendamisega. (see ei ole automaatne teade, domeen ei ole aegumisele kuidagi lähedal ja üldse on teate sisu absurd)
See domeen on registreeritud rahusvahelise operaatori GoDaddy kaudu.

Tegemist on esimese astme .com domeeniga, mille registreerijaks on operaator ComProtector.com.
Palun andke hiljemalt 21.02.2011 teada, kas soovite omandada ja kasutada antud domeeni.

Teie soovi korral selgitame välja, kuidas saaksite domeeni soovitud operaatori kaudu ümber registreerida.
Kui Te domeeni ei soovi, palume samuti teada anda, sest siis saame vastava teate oma koostööpartnerile edastada.

NB! Juhime tähelepanu, et kui loobute domeenist, siis võib selle oma nimele registreerida suvaline soovija suvalise
teenusepakkuja abil.

Täiendavate küsimuste korral palume saata kiri: domains@lasticon.co.uk

Lugupidamisega

Last Icon Domain Support
domains@lasticon.co.uk

Teine kiri

From: Ekke Lainsalu [mailto:ekke@ekke.ee]
Sent: Wednesday, February 16, 2011 11:03 PM
To: domains@lasticon.co.uk
Subject: domeen

Tere!

Jah, soovin pikendada www.ekkelainsalu.com domeeni.

Mis selleks vaja teha on?

Parimad soovid!

Ekke Lainsalu

Kolmas kiri

Lgp Ekke,

Com Protector on vahendanud viimastel aastatel palju eraisikute domeene teenusepakkuja GoDaddy.com kaudu. Kui oleme domeeni senise omanikuga jõudnud Kokkuleppele domeeni hinnas, siis on võimalik selle omand väga lihtsasti ümber vormistada (GoDaddy.com keskkonda luuakse uus konto ning teile saadetakse vastav ligipääs).

Lisaks on võimalik domeen suunata soovitud aadressile ning sõlmida selles osas vastav leping.

Domeeni omandi üleandmisega seotud kulud (kontode loomine, operaatorite tasud jms) on kokku 290 EUR (absurdsed väited, selliseid kulusid ei ole, kõik oleks puhas kasum)

Lisaks tuleb tasuda kaks aastat domeenitasusid (al 2009 a) kokku 120 EUR. (domeenitasu aastas on tegelikult $10)

Seega oleks võimalik Teie poolt määratud isikul või ettevõttel saada domeeni omand ning täielik kontroll selle üle hinnaga: 410 EUR.

Arvestades viimaste aastate tehingute maksumust on säärane hind äärmiselt väike. Kui soovite domeenist loobuda, saatke palun ka vastav kirjalik kinnitus, siis saame omaniku operaatorit sellest teavitada ning tema otsustab selle edasise saatuse.

Lugupidamisega

Kristiina Tamm

Last Icon Group Ltd

E-post: kristiina.tamm@lasticon.com

WWW: www.lasticon.co.uk

Sellele kirjale saadeti kohe selline veel otsa:

From: Domains Support [mailto:domains@comprotector.com]
Sent: Friday, February 18, 2011 10:46 AM
To: ekke@myygiproff.ee
Subject: RE: domeen

Lgp Ekke,

Avastasime ka, et võite olla huvitatud domeenist myygiproff.com, kuna kasutate vastavat eestikeelset varianti (myygiproff.ee). (see domeen registreeriti samal päeval kui ekkelainsalu.com ehk siis sihilikult tehti Ekke brändidega seotud domeenide teadlik soetamine, et saaks neid talle maha müüa)

Kahe domeeni omand ekkelainsalu.com ja myygiproff.com oleks võimalik saada meie partneri kaudu hinnaga 543 EUR.

Võrreldes viimase aja teiste tehingutega on need hinnad väga väikesed. Samuti suurendaksid need domeeni olulisel määral Teie kodulehe (või kodulehtede) külastatavust. Lisaks oleksid maandatud riskid, et keegi teine hakkab neid kasutama.

Andke palun teada, kas olete sellest huvitatud ning siis saame selle oma partnerile edasi öelda. Kui soovite loobuda, siis andke ka palun sellest teada.

Lugupidamisega
Kristiina Tamm

Last Icon Group Ltd
E-post: kristiina.tamm@lasticon.com
WWW: www.lasticon.co.uk

Ekke viisakalt keeldus ja siis vastati ja päriti, et mis hinda oleks siis nõus maksma.

Domeenide omanik on comprotector.com, mille eestikeelsel lehel on antud telefoninumbriks +372 66 00 499.

Täiesti “juhuslikult” on sama telefoninumbriga Villu Parveti firma CMA:

Ja nagu ülal mainitud, siis sama telefoninumber on ka Last Icon veebilehel kirjas.

Ekke pole ainus, kellega see juhtunud.

Asjaga on seotud ka Elmer Põld, kes töötas kunagi Villu juures CMA-s. Tema võttis Alar Ojastuga ühendust paar nädalat tagasi ja rääkis, et “Kas sul on .com domeen olemas? Ei ole? Aga sa peaksid ikka endale regama, kuna muidu võib keegi selle saada.”

Elmer rääkis tõtt, sest alarojastu.com ongi nüüd registreeritud ja registreerijaks ei keegi muu kui Villu firma (või lihtsalt domeen) Comprotector.

Peenisepildiga ähvardamine

Aastal 2004 registreeris Villu endale domeeni peepvain.com ja lubas sinna panna pildi peenisest. Peep Vain nägi kurja vaeva, et domeen endale saada.

Jääb vaid üle oodata, et kas Ekket ja teisi hakatakse ka peenisega ähvardama. Tilli-Villu hüüdnimi saab uue mõtte.

Kas tead veel kedagi, kellega sama juhtunud? Oskad midagi lisada?


Avaldasin mõni aeg tagasi Facebookis arvamust oma brändi eest hoolitsemise kohta ja sellele tuli asjatundmatu kommentaar: “Bränd on üks väike turundusdetail“. Rääkisin veel mõne inimesega ja tundub, et hea oleks rääkida brändi tähtsusest, sest see teema tundub paljude jaoks olevat segane ja ebaoluline. Tegelikult on vastupidi – sinu bränd on su kalleim vara ja sa peaksid selle eest kõvasti hoolt kandma.

Mis on bränd?

Loe edasi →

Canonical URL by SEO No Duplicate WordPress Plugin

Page optimized by WP Minify WordPress Plugin