Inimeste tähelepanuvõime on üürike. Vastavad testid näitavad, et mida pikem on video, seda vähesemad seda lõpuni vaatavad. Ideaalne pikkus on 30 sekundit, kuni üheminutilist vaatavad ka ligi 80% veel lõpuni. Üle 2 minutilist pole mõtet eriti teha.

Kui palju infot selle sisse siis mahub? Mu video sai üle 2 minuti, aga selle sees proovin ära, kui palju internetiturunduse nõuandeid suudan 1:30 jooksul edasi anda. Võtsin taimeriga aega.

Mis selle sisse mahtus:

Kui sellest jäi väheseks, siis 15 – 19 august teen iga päev ühe eriti sisuka koolituse. Kõiki neid koolitusi ühendab teema “Kuidas tegelikult asjad käivad“.

Vaata koolituste sisu ja kava siit.

Näeme!


Aasta tagasi kirjutasin Directorisse populaarse artikli sotsmeediast. Põhimõtted ei ole muutunud (näited on küll 1 aasta vanad ja tuleks kohelda vastavalt) ja otsustasin selle populaarsel nõudmisel ka siin blogis avaldada. Avaldan selle artikli siin originaalkujul:

Väga paljud ettevõtted lähenevad sotsiaalsele meediale kui traditsioonilisele reklaamikanalile, pasundades üha valjemalt: „Osta minu toode!“ Tegelikult on see kõige kindlam viis oma tulemustele ette vesi peale tõmmata. Halb näide on Suva Sokivabrik Twitteris. Peaaegu kõik nende sõnumid on mina- ja tootekesksed – see ei tööta.

Loe edasi →

Võimalusi, kuidas internetis enda tootele/teenusele/veebisaidile reklaami teha on meeletult. Web 2.0* platvormide võimaluste kasutamine turunduseks on üha enam leviv ja kasvav trend. Internet pole enam see, mis ta oli 3-4 aastat tagasi. Videoturundus (video marketing), sotsiaalsete järjehoidjate turundus (eesti keeles kõlab kuidagi kohmakalt, ehk on parem termin olemas – ingl k social bookmarking) – Digg, Reddit jne, sotsiaalvõrgustike turundus (social network marketing) ehk selliste saitide nagu Facebook, MySpace, LinkedIn, Orkut jne kasutamine turunduse eesmärkidel kuuluvad tavaarsenali tänapäeva internetiturundajal.

Need on kohad, kus kasutajad liiguvad ringi, loevad/vaatavad teiste kasutajate poolt loodud sisu, otsivad midagi huvitavat. Inimestele meeldib vaadata videosid – erinevad uuringud on näitanud, et 9 internetikasutajat 10st on vaatab videosi internetis (Eesti kohta mul andmed puuduvad, uuringud on USA ja Lääne-Euroopa kohta). See on lihtsam, mugavam ja nõuab vähem pingutust kui teksti lugemine. Keskmine inimene eelistab vaadata 5 minutilist videot lehekülje teksti lugemisele.

Loe edasi →

Canonical URL by SEO No Duplicate WordPress Plugin

Page optimized by WP Minify WordPress Plugin