ÄRILABOR
internetiettevõtluse koolitusprogramm

29-30. mai > Tartu, Athena konverentsikeskuse Pööningusaal >


Lubadus: 2 päevaga saad teadmised ja inspiratsiooni, et alustada ja üles ehitada oma edukas internetiettevõte.

Sisu

Koolituse esimene päev keskendub ettevõtlusele, turule, sihtgrupiga suhete arendamisele ja toodetele. Vaatame eduka internetiettevõtluse aluseid, räägime tugevate äriideede leidmisest ja ideede hindamisest. Õpid tegema turu-uuringuid internetis ja erinevate niššide potentsiaali hindama. Päeva lõpus tead, kuidas luua oma infotooteid ja just selliseid, mida juba inimesed tahavad osta.

Teine päev keskendub turundusele ja müügi tegemisele internetis. Turundus on see, mis lahutab edukaid ettevõtjaid läbikukkujatest ja päeva lõpuks omad teadmisi, mis suunavad sind kiiresti edu teele. Räägin sulle kõige efektiivsematest viisidest, kuidas tänasel päeval interneti kaudu end ja oma infotooteid turundada.

Kogu üritus moodustab ühe terviku: kuidas käivitada oma internetiettevõte ja kuidas seda edukalt juhtida.

Kui ma ütlen internetiettevõte, siis antud konktekstis ma ei pea silmas e-poode, vaid veebiteenuseid ja infotooteid. Eelkõige infotooteid.

Mis ja miks just infotooted?

Infotoode on lühidalt seletades mingisugune kasulik info pakendatud e-tooteks. Näiteks taimehoolduse e-kursus. Kaalulangetamise videokursus. PHP programmeerimise e-õppekeskkond. Teadmised, mida keegi soovib ja mille eest oldakse nõus maksma. Õpetamine saab olla väga tulus.

Infotooted on parim võimalus oma internetiäri alustada. Peamised põhjused, miks see nii on:

  • Enamik inimesi kasutab internetti info otsimiseks. See muudab infotooted üheks enim otsitud toodetest, mida on võimalik online osta.
  • Infotooteid on kerge toota, need ei nõua tehnilisi teadmisi võrreldes keerukamate online-teenuste loomisega.
  • Sa ei vaja mingit stardikapitali, kulutused on minimaalsed (põhiliselt Sinu enda aeg).
  • Infotooted on „tooted“ - neid võib müüa piiramatus koguses, mis teeb ärimudeli skaleeritavaks.
  • Kõik see on digitaalne - puuduvad ladustamis- ja saatekulud ning klient saab „kauba“ kätte viivitamatult pärast ostu tegemist.

Lühidalt kokkuvõttes tähendab infotoodete äri väga madalaid kulusid ja väga suurt tulupotentsiaali.

Teenusepakkumisest infotoodeteni

Mina alustasin ettevõtjateed teenusepakkujana, müüsin oma aega ehk konsultatsioonitunde. Elasin sel ajal Panamas, troopilises paradiisis. Ühel hetkel avastasin, et olen omamoodi ummikus:

  • Mul on piiratud hulk tunde päevas ja aega juurde teha ei ole võimalik. Piiratud ajaressurss tähedab, et saan peale võtta ainult x hulk kliente korraga ja sissetulekul on lagi ees.
  • Suurema sissetuleku teenimiseks on vaja ettevõtet kasvatada, palgata juurde rohkem inimesi (=rohkem konsultatsioonitunde). See aga tähendab ühte kindlasse kohta paigalejäämist ja suurenevat riski (tööjõukulud). Ma ei olnud kindel, et kas soovin aastateks veel Panamasse jääda.
  • Suurem osa mu ajast kulus töö tegemisele - aga ma elasin ju paradiisis ning tahtsin puhata ja mängida ka.
  • Aja müümine ei ole jätkusuutlik: kui tahaks vahepeal puhata või reisida, siis töötamist peatades peatub ka sissetulek.

Ülalmainitud punktid viisid mind otsingule - teadsin, et peab olema mingi parem viis. Ja ma leidsin selle - loe edasi.

Rohkem vabadust teha mida tahad (ja kus tahad)

Kuidas sulle meeldiks teha tööd ühe korra, aga saada selle eest makstud ikka ja jälle? Ma pakendasin oma internetiturunduse alased teadmised kokku infotooteks (=tegin tööd ühe korra) ja olen seda nüüd tootevormis müünud ligi aasta. Iga uue kliendi saamine tähendab minu jaoks nullajakulu: toode on juba tehtud, kauba kättetoimetamine ja raha vastuvõtmine toimuvad automaatselt. See tähendab, et kas mul on 1 klient või 1000 klienti, ajaliselt teen ma täpselt sama palju tööd. See ongi skaleeritavus.

Tulemus? Mul on n korda rohkem vaba aega tegeleda asjadega, mis mulle meeldivad. Mul on ka rohkem aega alustada teisi projekte, mis järgivad sama mudelit ning näiteks viimase 12 kuu jooksul olen käivitanud 5 sarnast ettevõtmist. Kõik nad toodavad sissetulekut ja nende äride haldamiseks kuluv aeg on minimaalne. Ainult turundusega on vaja tegeleda.

Lisan siia veel juurde see, et kuna kogu äri on internetis, siis pole absoluutselt mingit vahet kus ma füüsiliselt asun. Ma avasin Eestile suunatud e-koolituse ise Ühendriikides olles ja Ladina-Ameerika suunalised tooted Ühendriikides viibides. Kusiganes on netiühendus olemas, sealt saan ettevõtet juhtida.

Näiteks sel talvel ma seiklesin 1,5 kuud Kesk-Ameerikas ja tegin road tripi Ühendriikides, töötades sel ajaperioodil ehk paar tundi nädalas. Minu sissetulek oli ikka suurem kui reisile läinud kulutused.

Koolitusel avan kuidas sa saad täpselt sama teha.

Aga miks peaks keegi info eest maksma?

Tõsi, et Google on infot täis ja praktiliselt mistahes valdkonna või teema kohta leidub tasuta materjali küll ja veel. AGA.

  • Netiavarustes liikuv info on sageli liiga pealiskaudne
  • Inimesed usaldavad ja väärtustavad tasulist infot enam kui tasuta
  • Netis on ka palju väärinfot - kuidas eristada terad sõkaldest?
  • Täieliku pildi kokkusaamiseks peab enamasti läbi lugema sadu artikleid, blogipostitusi, veebilehti, vaatama videosid ja teab mida veel. Infotoode pakub mugavust ja aja kokkuhoidu.

Selge see, et kõik inimesed ei osta infotooteid. Sellist toodet polegi olemas, mida kõik ostaksid. Need inimesed meid ei huvitagi. Meie keskendume inimestele, kes on nõus maksma ja õnneks neid on kogu maailm täis.

Oot-oot, aga ma pole ekspert milleski!

Pole probleemi. Mina pole näiteks ekspert fitnessi alal, aga sellest hoolimata on mul oma fitness toode ja tulemas neid veel terve sari.

Sa ei peagi ilmtingimata oma toote sisu ise looma. Ma näitan sulle täpselt, kuidas saad luua maailmaklassi tooteid ilma ise ekspert olemata. Sina pead oskama vaid internetis turundada.

Kellele see koolitus mõeldud on?

Koolitusprogramm on mõeldud neile, kel soov ettevõtlusega algust teha. Sul peab olema pealehakkamist, püsivust ja julgust. Muu tuleb kogemustega juurde. Ei ole vaja ei programmeerimisoskuseid ega pole vaja olla "itivend" (levinud eksiarvamus). Kui soovid teenida lisasissetulekut ja/või täielikult ringi korraldada oma elustiil, siis see on sulle.

Aeg ja koht

Ärilabor 2010 toimub Tartus, 29. ja 30. mail, Athena konverentsikeskuse Pööningusaalis (Küütri 1). Koolituspäevad on intensiivsed: mõlemal päeval algab üritus kell 10:00 ja lõpeb 18:00.

Kust ma tean, et see koolitus hea on?

Lõppkokkuvõttes enne koolitusel osalemist sa seda muidugi teada ei saa. Sul on vaid minu lubadus, et jääd selle koolitusega väga rahule. Lisaks minu lubadusele aga võta arvesse järgmist:

Või vaata, mida arvasid inimesed, kes käisid mu Eliitlaagri koolitusel:

Paketid

See koolitusüritus on meelega soodne: mida rohkem internetiettevõtlusega tegelejaid, seda parem kõigile. Internetiturunduse-, ettevõtluse- ja teenusearenduse 2-päevalised koolitused maksavad tavaliselt mitmeid tuhandeid.

Koolituspakett

See pakett sisaldab osalemist koolitusel koos kohvipauside ja lõunasöökidega.

Hind: 990 + km (1188 kr)

Preemiumpakett

See pakett sisaldab lisaks koolituspaketile ka täies mahus internetmarketing.ee internetiäri e-kursust, mis sisaldab sadu lehekülge õppematerjale ja üle 15h õppevideosid. Eraldiseisvalt on internetiäri kursuse hind: 1990 krooni - vaata järgi.

Hind: 1575 + km (1890 kr)

Grupisoodus

Tulge vähemalt kolmekesi ja registreerige korraga - saate kõik 20% soodsamalt.

Kohad piiratud. Registreeri kohe

Vali pakett
Osaleja(d)
Telefon
Andmed arve koostamiseks (kui soovid arvet ettevõtte nimele)
Email

© OÜ Internetirevolutsioon. Kontakt: peep@internetmarketing.ee.

Koolitaja

Peep Laja,
internetmarketing.ee


Peep on internetiettevõtja. Mõned aastad tagasi sai tal kõrini teiste heaks töötamisest ja otsustas otsida viisi, kuidas elada just sellist elu nagu ise tahab. Peale otsinguid ja seiklusi jõudiski Peep internetiturunduse ja digitaalsete toodete-teenusteni, mida ta internetis turundab.

Varem on Peep töötanud veebi, B2B müügi, turunduse ja internetiturunduse valdkondades 10 aastat. Ta on juhtinud erinevate organisatsioonide turundust nii Eestis, Dubais, Panamas kui USAs. Oma internetiturunduse konsultatsioonifirma ja e-koolituste kaudu on ta aidanud ettevõtjatel läbi interneti müüki mitmekordistada väga erinevates valdkondades ja riikides.

Peebu internetiturunduse koolitusprogrammiga on liitunud üle 600 inimese ja ettevõtte pluss ta on esinenud kümnetel seminaridel - konverentsidel.